Höstlovet är slut och spökena ska plockas ned från träden.

Höstlovet är slut och spökena vi så tålmodigt gjorde innan Halloween och hängde upp i träd och buskar på tomten, har nu blivit av med sina läskigt målade ansikten. De ser ut som snälla vita små och stora bollar som hänger glatt och väntar på att tas ned. Som så mycket annat  som ska tas ned eller bort, utvecklas, effektiviseras eller omjusteras när höst börjar slå om till vinter.

Här på VRE är det inga spöken som ska plockas ned efter Halloween men vi laddar våra batterier för nu har vi högtryck. Och så mycket kul på gång! Vi har fått in nominering av Årets Vikarie från skola, tack alla skolor som nominerat! (Eftersom jag sitter i Juryn får jag inte se vilka som är nominerade ännu) Otroligt nyfiken.
 
Vårt första nyhetsbrev har skickats till både kund och vikarie.Vad roligt att ni är flera vikarier som kommenterat vårt nyhetsbrev. Era kommentarer hjälper oss att bli bättre, så ett stort tack! Vi kommer ha en flik på hemsidan där man kan gå in och läsa kommentarer, både ris och ros om VRE och våra projekt. Det filas även på ett pressrum eftersom VRE  har synts medialt en hel del! Jag hoppas ni kommer tycka det kan vara intressant att följa.

  
Glöm inte att gå in på vår hemsida och läs om Stafettpinnen - den handlar om er.

PS
. Jag lovar att bli mer aktiv på bloggen. Det är aldrig försent att utvecklas.
Nu ska jag hem och plocka ned mina spöken och  hänga upp något nytt..hm..lite färgglada lyktor kanske..
Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0